onsdag den 28. august 2019

Jeg hedder Pierre Fawcett og er ansat på TEC-Ballerup som datafaglærer. Jeg underviser på Grundforløb 2 og Hoveforløb 1 i Center for Informationsteknologi (CIT).

På Grundforløb 2 underviser jeg i følgende fag:
  • Netværk (Cisco routere og switches)
  • Operarivsystemer (Windows 10, Windows Server 2012 R2 og Windows Server 2016)
  • Programmering (C#) 
På Hovedforløb 1 underviser jeg i følgende fag:
  • Serveradministration og sikkerhed (Windows Server 2012 og Windows Server 2016)
  • Serverautomatisering (Powershell)
  • Grundlæggende databaseprogrammering (MS SQL Server 2012/2014/2017)
Jeg har en  faglig baggrund som uddannet datamatiker (1997) og har 18 års erhvervserfaring i IT-branchen i både den private- og offentlige sektor og arbejdet med systemudvikling og drift. Jeg har de seneste ca. 4 år arbejdet for TEC-Ballerup.

Min vigtigste opgave er at sørge for, at eleverne får det størst mulige udbytte af min undervisning

Min styrke er min teknisk faglige kompetencer indenfor de fag jeg underviser i.

Jeg vil gerne blive bedre til at opbygge flere pædagogiske kompetencer og implementere disse i min undervisning